A Biblioteca Xeral do Ministerio de Industria e Turismo ofrece unha ampla gama de servizos, tanto presenciais
como en liña, orientados a facilitar o acceso á información e a apoiar o traballo técnico, documental e de investigación
do persoal do Departamento e dos seus usuarios externos:
Préstamo persoal. O período de préstamo é de 30 días, prorrogable por outros 15, sempre que
non exista unha reserva previa do documento por parte doutro usuario. Servizo dispoñible para o persoal do
Complexo Cuzco.
Préstamo interbibliotecario. Permite acceder a documentos dispoñibles noutras bibliotecas,
nacionais ou internacionais. O préstamo queda suxeito ás condicións que determine a biblioteca
subministradora.
Colección especializada en libre acceso. Situada na sala de consulta, esta colección de acceso
libre reúne monografías e revistas especializadas nas áreas competencia do Ministerio.
Consulta en la sala. La sala de lectura dispone de doce puestos de consulta, acceso a internet
mediante conexión wifi, e dous computadores de uso público. Os usuarios poden utilizar tamén os seus propios
dispositivos electrónicos (computadores portátiles, tabletas, smartphones, etc.).
Catálogo bibliográfico en liña. O catálogo en liña proporciona acceso ao conxunto de fondos
da Biblioteca. Permite procuras por múltiples campos (autor, título, materia, data de publicación, entre
outros) e a ordenación dos resultados segundo diferentes criterios (tipo de documento, data, etc.). Consulte
a
Táboa de signaturas da
Biblioteca.
Boletíns informativos.
Boletín de novidades bibliográficas: recolle as publicacións incorporadas á
colección no tres últimos meses, incluíndo libros, revistas e artigos seleccionados pola
súa relevancia.
Boletín de sumarios de revistas: ofrece a relación de revistas en papel recibidas no
mesmo período, acompañadas dos seus sumarios.
Os interesados poden subscribirse ao Servizo
de Alerta para recibir por correo electrónico a notificación de novos boletíns.
Revista da Biblioteca. Publicación semestral con información sobre noticias bibliotecarias,
entrevistas, reseñas de publicacións e recursos de información e recomendacións de lectura. Os interesados
poden
Subscribirse
para recibir notificacións de novos números.
Información bibliográfica. A Biblioteca ofrece asistencia personalizada, presencial ou remota (correo electrónico ou teléfono), para a localización de información sobre temas específicos. Consúltanse tanto recursos propios como fontes externas co fin de proporcionar referencias completas e pertinentes.
Suxestións de adquisición. Os usuarios poden propor a compra de novos libros ou a subscrición a revistas mediante o envío dunha solicitude ao correo
electrónico á Biblioteca.
Conectividade. A Biblioteca dispón de servizo de conexión wifi para facilitar o acceso a internet desde os equipos dispoñibles na sala de lectura ou desde dispositivos persoais.
Boletíns de novidades e sumarios da Biblioteca, de carácter trimestral. Recollen as incorporacións recentes ao fondo e están dispoñibles para a súa consulta en liña.