• Sociedade da Información e Axenda Dixital
  • 10/11/2011

O Goberno aproba un Real decreto para regular a publicidade televisiva e dotar de seguridade xurídica ao sector

Consello de Ministros

O Consello de Ministros aprobou un Regulamento que desenvolve as normas da Lei xeral da comunicación audiovisual sobre publicidade en televisión, precisando con maior detalle algúns dos aspectos da normativa.

En concreto, o Regulamento precisa áreas como a autopromoción, as telepromocións, o patrocinio publicitario ou as emisións de publicidade durante retransmisións de acontecementos deportivos.

El Consejo de Ministros ha aprobado hoy el Real Decreto por el que se aprueba el Reglamento de desarrollo de la Ley General de la Comunicación Audiovisual en lo relativo a la comunicación comercial televisiva, con el objetivo de dotar de seguridad jurídica a los operadores.

En este sentido, el Reglamento desarrolla en particular las normas de la Ley General de la Comunicación Audiovisual  sobre publicidad en televisión, precisando algunos elementos de la ley que no quedaban perfectamente claros, como los relativos a la forma de cómputo de 12 minutos de publicidad por hora de reloj, o al número máximo de interrupciones publicitarias por programa.