• Societat de la Informació i Agenda Digital
  • 10/11/2011

El Govern aprova un reial decret per regular la publicitat televisiva i dotar de seguretat jurídica al sector

Consell de Ministres

El Consell de Ministres ha aprovat un reglament que desenvolupa les normes de la Llei general de la comunicació audovisual sobre publicitat en televisió, i precisa amb major detall alguns dels aspectes de la normativa.

En concret, el reglament precisa àrees com l'autopromoció, les telepromocions, el patrocini publicitari o les emissions de publicitat durant retransmissions d'esdeveniments esportius.

El Consejo de Ministros ha aprobado hoy el Real Decreto por el que se aprueba el Reglamento de desarrollo de la Ley General de la Comunicación Audiovisual en lo relativo a la comunicación comercial televisiva, con el objetivo de dotar de seguridad jurídica a los operadores.

En este sentido, el Reglamento desarrolla en particular las normas de la Ley General de la Comunicación Audiovisual  sobre publicidad en televisión, precisando algunos elementos de la ley que no quedaban perfectamente claros, como los relativos a la forma de cómputo de 12 minutos de publicidad por hora de reloj, o al número máximo de interrupciones publicitarias por programa.