Detalle Participació Pública

Consulta
Tancada
Rang de la Norma:
Reial decret de Consell de Ministres
Caràcter de la consulta:
Normatives
Tipus de participació:
Audiència i informació pública

Resum

L'ordenació i regulació del Colege Oficial d'Ingeniers Navals i Oceànics es va iniciar en la constitució per mig de Decret 713/1967, d'1 d'abril, que va autorisar la constitució del mateix, com a corporació de caràcter oficial i en plena personalitat jurídica per al compliment dels seus fins, establint-se aixina mateix la seua dependència, a efectes administratius. Posteriorment la Llei 2/1974, de 13 de febrer, sobre Coleges Professionals, va establir en la seua disposició transitòria primera que els Estatuts dels ents colegials vigents, continuarien en vigor en tot lo que no s'oponguera a lo dispost en dita Llei i sense perjuí de futures adaptacions estatutàries, de conformitat en els preceptes del text llegal mencionat. Més alvance es va aprovar la Llei 74/1978, de 26 de decembre, de normes reguladores dels Coleges Professionals, que va adequar el règim dels Coleges a la Constitució, i la Llei 7/1997, de 14 d'abril, de mides *liberalizadoras en matèria de sol i de Coleges Professionals. Els vigents Estatuts Generals del Colege Oficial d'Ingeniers Navals i Oceànics varen ser aprovats pel Real Decret 1747/1999, de 19 de novembre, pel que s'aproven els Estatuts Generals del Colege Oficial d'Ingeniers Navals i Oceànics. Donat el temps transcorregut i els canvis ocorreguts des de llavors en la professió, és necessari una actualisació dels mateixos.

Aixina, de conformitat en lo previst en l'artícul 26.6 de la Llei 50/1997, de 27 de novembre, del Govern, i en l'Orde *PRE/1590/2016, de 3 d'octubre, per la es publica l'Acort del Consell de Ministres de 30 de setembre de 2016, pel que es dicten instruccions per a habilitar la participació pública en el procés d'elaboració normativa a través dels portals @web dels departaments ministerials, se somet a participació pública el proyecte de Real Decret de referència i la Memòria de l'Anàlisis d'Impacte Normatiu en l'objecte de donar audiència als ciutadans afectats i recaptar quantes aportacions adicionals puguen fer-se per atres persones o entitats.

Termini de remissió

Termini per a presentar al·legacions des del divendres, 14 de març de 2025 fins al dilluns, 14 d’abril de 2025

Presentació d'al·legacions

Les al·legacions podran remetre's a la direcció de correu: audiencia.estatutos.COIN@mintur.es indicant en l'assumpte: "Audiencia Estatutos COIN"

Només seran considerades les respostes en les que el remitent estiga identificat, fent constar en elles:

  • Nom i llinages/denominació o raó social del participant.
  • Organisació o associació (si correspon).
  • Contacte (correu electrònic).

En caràcter general, les contribucions rebudes es consideraran susceptibles de difusió pública. Les parts de l'informació remesa que, en opinió de l'interessat deguen ser tractades en caràcter confidencial i en conseqüència no procedixca la seua lliure difusió, deuran ser específicament senyalades en el propi text de la contribució i justificant degudament el motiu, no considerant-se a estos efectes els mensages genèrics de confidencialitat de l'informació.

Annexos