Este tema és competència de les Comunitats Autònomes, per la qual cosa, per a presentar queixa o Reclamació, haurà de dirigir-se a la seua CCAA:
https://administracion.gob.es/pagfront/espanaadmon/directorioorganigramas/comunidadesautonomas/comunidadesautonomas.htm#.XGZ50uSpWUlPara la presentación de quejas y reclamaciones sobre temas relacionados con energía eléctrica hay que dirigirse a las Direcciones Generales de Industria y Energía de las Comunidades Autónomas, por lo que deberá acceder a través del siguiente link:
https://administracion.gob.es/pagFront/espanaAdmon/directorioOrganigramas/comunidadesAutonomas/comunidadesAutonomas.htm#.XGZ50uSpWUlHaurà de dirigir-se a la Direcció general de Turisme de la Comunitat Autònoma on estiguen situats aquests prestadors de servicis turístics, per la qual cosa haurà d'accedir a través del següent link:
https://administracion.gob.es/pagfront/espanaadmon/directorioorganigramas/comunidadesautonomas/comunidadesautonomas.htm#.XGZ50uSpWUlPer a presentar una queixa o reclamació en matèria de consum s'ha de dirigir al Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030:
Per a presentar una queixa o reclamació tant en matèria de telefonia com en telecomunicacions ha de dirigir-se al Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública a través del següent link:
https://usuariosteleco.mineco.gob.es/paginas/index.aspxGràcies pels seus comentaris.