El Registre General del MINTUR presta servici tant presencial sense cita prèvia com a través de petició de cita en l'aplicació Reserva Cita Prèvia.
Segons l'Article 14.2 de la Llei 39/2015, solament poden registrar documentació en format paper les persones físiques. El Registre Electrònic seguirà funcionant en les condicions habituals
Pº Castellana, 162, 28046 Madrid
Telèfon: 91 349 24 31
Email: registro@mintur.es
Horari:Dilluns a divendres de 9 a 17:30
Horari d'estiu (de 16 de juny a 15 de setembre):Dilluns a divendres de 8 a 15
A més del registre electrònic, i exclusivament per als casos no arreplegats en l'article 14.2 de la llei 39/2015 es podrà enviar la documentació a registrar en suport paper, a la direcció del registre.
Amb la finalitat de donar compliment a l'establit en l'article 14.2 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques s'ha publicat la Instrucció de la Sotssecretaria en la qual es dicten les següents instruccions:
Primera. No podran admetre's ni arreplegar-se, en els registres d'este Ministeri, escrits, sol·licituds i comunicacions en format paper procedents de les persones i entitats a les quals es referix l'article 14.2 de la llei 39/2015.
Segona. En cas que alguna persona física o jurídica a les quals es referix el citat article present una sol·licitud, escrit o documentació en format paper, ja siga de forma presencial o per correu postal, se li comunicarà que la presentació ha de fer-se a través de mitjans electrònics. En tal cas, es considerarà com a data de presentació aquella en què haja sigut realitzada la presentació per tals mitjans electrònics, de conformitat amb l'establit en l'article 68.4 de la llei 39/2015. Tales escrits han de presentar-se en la web de Registre Electrònic.
Tercera. Per al supòsit de presentació d'escrits, sol·licituds i comunicacions en suport paper per part de persones físiques que actuen en condició de “representant” i no es troben incloses en algun dels supòsits de l'article 14.2 de la llei 39/2015, s'exigirà com a requisit indispensable per a la seua admissió l'acreditació de la representació per mitjans vàlids en dret (poder notarial o document amb identificació i firma de representant i representat).
Instrucció de la Sotssecretaria sobre el Registre General [PDF] [595KB]
Gràcies pels seus comentaris.